Профспілка Одеського порту продовжила договір зі страховою компанією про надання медичної допомоги працівникам нашого підприємства у медичному будинку "Одрекс" на період до 30.09.2024 року.
Як і раніше, працівники ДП «Одеський порт» мають змогу користуватися такими опціями, як «Швидка медична допомога», «Діагностика невідкладних станів» та «Ургентний стаціонар». Невідкладна медична допомога розповсюджується на працівника, одного з подружжя та дітей віком до 18 років.
Для родичів, які не увійшли до основного договору медичного страхування, пропонується спеціальна пільгова програма Публічного договору. Завдяки даній пропозиції співробітники мають можливість застрахувати будь-кого з родичів за індивідуальною медичною програмою.
Порядок замовлення медичної програми Публічного договору:
Варіант І – дистанційно:
Крок 1: здійснити вибір програми;
Крок 2: заповнити заяву, вказати інформацію по питаннях, що зазначені в заяві;
Крок 3: надіслати заповнену заяву на електрону адресу (abutenko@odrex -med.com), з темою листа «Одеський порт родина» або надіслати її повідомленням на «viber» +380967926001
Крок 4: отримати рахунок, сплатити його та надіслати у відповідь підтвердження;
Крок 5: отримати пам‘ятку та підтвердження початку дії програми.
*Якщо залишились питання щодо програми чи її наповнення, Ви можете зателефонувати до відділу продажів Оdrex за телефоном 048-752-88-80 (Спитати Андрія Анатолійовича Бутенко).
Варіант ІІ – особисто в Оdrex:
Крок 1: звернутись до відділу продажів Оdrex (далі - ВП), за адресою м. Одеса, вул. Розкідайлівська, буд.69/71 у робочий час понеділок – п ятниця з 09:00 до 15:00;
Крок 2: надати фахівцям ВП заповнену заяву або заповнити заяву на місці;
Крок 3: оплатити вартість програми можливо як на касі Оdrex (готівкою або по терміналу), так і за реквізитами у банку
Крок 4: надати до ВП (якщо оплата через банк) квитанцію про сплату;
Крок 5: укладення медичних програм по членам родини можливе до