ДП “Одеський порт” на шляху діджиталізації

лютий 25

Розвиток зв’язку та інформаційно-телекомунікаційної інфраструктури порту є ключовим чинником у розповсюдженні та використанні елементів електронного управління.

Ефективне управління і взаємодія з підрозділами порту можливе лише за належного рівня розвитку технологій електронного зв'язку. На сьогодень інформаційна комунікація ДП «Одеський порт» з бізнесом, з підприємствами та установами державного сектору економіки здійснюється на високому рівні.

Як підкреслив керівник ДП «Одеський порт» Олексій Мясковський: ”У своєї роботі ми всіляко приділяємо увагу не тільки виробничим питанням, що займають більшу частину робочого часу, а й ретельно вивчаємо та прагнемо впроваджувати у роботі передові світові практики в інформаційній сфері.”

Для покращення якості роботи фахівців у підрозділах ДП «Одеський порт» Службою ІТ-технологій створено єдину інформаційно-телекомунікаційну систему, яка являє собою мультисервісну та багатофункціональну мережу. 

Зокрема, в мережі функціонують наступні базові сервіси: 

- корпоративна електронна пошта у домені omtp.com.ua;
- захищений доступ до мережі Інтернет;
- доступ до системи електронного документообігу;
- розміщення документів на файловому сервері;
- централізований антивірусний захист;
- GIS-картографія;
- корпоративна IP-телефонія;
- Wi-Fi мережа.

Всі користувачі мережі на сьогоднішній день забезпечені повноцінним захищеним та контрольованим доступом до електронних сервісів.

Діджиталізація – цифрова трансформація, тобто зміни в усіх сферах суспільного життя, пов'язані з використанням цифрових технологій.

Прес-служба ДП “Одеський порт”