Головне про договір добровільного медичного страхування

жовтень 27

Інтерв’ю з Головою Первинної профспілки Одеського порту Вельчевим Володимиром Ананійовичем.

Володимире Ананійовичу, сьогодні ми поговоримо на дуже актуальну тему для всіх портовиків, адже було укладено договір добровільного медичного страхування з клінікою «Odrex», які переваги та принципові відмінності ми зможемо спостерігати в новій редакції договору? У вересні місяці Первинною професійною спілкою Одеського порту було укладено новий договір добровільного медичного страхування співробітників порту та членів їхніх сімей на обслуговування в Медичному будинку "Odrex".  До такого рішення ми дійшли після тривалої роботи щодо аналізу попереднього досвіду роботи, цін на запропоновані послуги, негативних і позитивних сторін співробітництва з різними організаціями, які надають спектр послуг, пов’язаних з медичним обслуговуванням.В результаті проведених переговорів з багатьма медичними закладами та страховими компаніями , "Odrex" надав найкращі пропозиції і, у свою чергу, прийняв до уваги наші зауваження щодо попереднього досвіду нашої співпраці. Головною  проблемою, перед якою постали  наші співробітники, перебуваючи на лікуванні у попередні часи у стаціонарі клініки "Odrex", це брак страхової суми на послуги стаціонару, закладені у попередньому договорі. Як виявилось, 50 тис. грн. для лікування в лікарні такого рівня не вистачало на покриття витрат у разі виявлення страхового випадку. Хочу зазначити, що у новому договорі на лікування в ургентному стаціонарі передбачено страхову суму у розмірі 150 тис. грн. Ми сподіваємось, що цієї суми буде достатньо на лікування нашого співробітника у разі виникнення у нього страхового випадку, а також на те, що при таких умовах нашим співробітникам не будуть проводити додаткові нарахування при лікуванні в цій клініці.

Враховуючи, що страхова програма «Швидка медична допомога» розповсюджується тільки на одного із подружжя та дітей віком до 18 років, скажіть будь-ласка яким чином додати членів сім’ї (батьків, братів/сестер) до даної опції страхового покриття, і яка її вартість? Для родичів, які не увійшли до договору медичного страхування, нами передбачено спеціальну пільгову програму Публічного договору, за якою наші співробітники можуть застрахувати будь-якого родича за індивідуальною медичною програмою за «помірною» вартістю. Так наприклад, страхування родича за опцією «Швидка медична допомога» коштує від 650 грн. на рік.  

 Зазначимо, що опції «Діагностика невідкладних станів» та «Ургентний стаціонар» розповсюджуються тільки на співробітника ДП «Одеський порт». Яка сума передбачена на одну застраховану особу, який перелік медичних послуг може бути наданий працівнику у разі настання страхового випадку? Договір медичного страхування включає Програму страхування, яка, у свою чергу, була опублікована для ознайомлення для всіх працівників підприємства. Програма страхування для працівника підприємства передбачає такі опції: «Швидка медична допомога», «Невідкладна діагностика» та «Ургентний стаціонар». Насамперед ми всі повинні розуміти, що медичне страхування – це страхування невідкладних, ургентних випадків, коли йдеться про порятунок життя людини. Планове лікування звичайно договором не передбачається. Так, загальна страхова сума на одного співробітника та членів його сім'ї становить 150 тис. грн., яка цілком може бути реалізована співробітником підприємства за опцією «Ургентний стаціонар», при цьому із цієї суми на опцію «Швидка медична допомога» може бути реалізовано не більше 40 тис. грн. Я пропоную нашим співробітникам та членам їхніх сімей уважно ознайомитися з Програмою страхування, оскільки краще це робити у спокійній обстановці, коли страховий випадок ще не настав.

Чи покриває новий договір страхові випадки, пов’язані з гострою респіраторною хворобою COVID-19? На жаль, програма страхування не передбачає надання безоплатної медичної допомоги з низки захворювань, у тому числі онкологія, туберкульоз, деякі інші і в тому числі коронавірусні захворювання. Медичний будинок "Odrex" має обмежену кількість лікарняних ліжок, а кількість хворих на COVID-19, як бачите, не прогнозована. Тому лікарі цієї клініки не можуть гарантувати своєчасного прийняття до стаціонару на лікування хворого будь за які гроші.

У минулому інтерв’ю Ви розповідали, що Первинна професійна спілка Одеського порту уклала договір з клінікою Святої Катерини на страхування, яке покриває консультацію сімейного лікаря  та первинну діагностику, у разі виявлення супутніх симптомів Covid-19. Скажіть будь-ласка, чи дійсний даний договір та чи плануєте продовжити строк дії договору у майбутньому? Досвід роботи з клінікою «Свята Катерина» COVID-19 показав не той результат, на який ми очікували. Найчастіше діагностика цього захворювання займала більший період, ніж у сімейного лікаря. Цього року ті кошти, які ми могли витратити на пролонгацію договору з клінікою «Свята Катерина», ми реалізовуємо на матеріальну допомогу нашим співробітникам, які вакцінувались, з метою профілактично-оздоровчих заходів після перенесеної вакцинації.

 Володимире Ананійовичу, дякуємо за таке стисле, але інформативне інтерв’ю. Хочемо нагадати, що 29.10.2021 строк кінцевої подачі заяв на усіх членів сім’ї (котрі не були включені в основний договір страхування).