Спекотний липень у підрозділі ДП “Одеський порт” –  ВСП “Судноверф “Україна”

липень 17

16 липня з дока №2 ВСП «Судноверф «Україна» ЛП «Одеський порт» спущено на воду екологічне судно порту «Південний» «ПС-323», його місце зайняв буксир «Сфінкс» портового флоту ДП «Одеський порт». А напередодні, 15 липня в акваторію Одеського порту зайшов пасажирський теплохід «Святий Андрій». Судно поставлене до причалу судноремонтного причалу.

За інформацією начальника судноверфі Михайла Фещенко, судно планується до ремонту, однак спочатку слід визначитись з обсягом робіт. Він стане відомий після оцінки технічного стану фахівцями Регістру морського судноплавства України.

-А поки що у судноверфі на черзі інші судна, - відмітив М.Фещенко, - завершення ремонтних робіт на «ПС-323» порту «Південний» і ремонт буксира «Сфінкс».

За словами начальника заводу на буксирі передбачено повний комплекс докових робіт, у тому числі очищення та фарбування підводної частини корпусу, ремонт донно-забортної арматури та гвинто-рульової групи.

Що стосується «Святого Андрія», то його піднімуть в док тоді, як замовник визначиться з об’ємами та переліком робіт. 

Як зауважив керівник підприємства Олексій Мясковський : “За підсумками першого півріччя, підрозділ “Судноверф “Україна”знизив плановий збиток у 2,7 разів. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб до кінця року вийти на беззбиткову діяльність цього підрозділу”.

Довідка:

У теплоходу “Святой Андрій” досить незвичайна історія.  Його збудували в 1955 році в місті Комарно (тоді Чехословаччина, тепер Словаччина) як буксир льодового класу типу «Озерний». Під назвою «Федор Литке» працював в радянському Дунайському пароплавстві на лінії Ізмаїл-Миколаїв-Херсон-Ізмаїл, потім його перевели в Нижній Новгород, в ВАТ «СК Волзьке пароплавство».

У 2005 році судно придбав відомий український фотохудожник Олександр Ктиторчук. Воно було повністю перебудоване, переобладнане в пасажирське. Буксир перетворився в шикарний пасажирський лайнер класу люкс під назвою «Святий Андрій», з авторським дизайном інтер'єру. Він працював в Києві як дорогий теплохід-ресторан VIP-класу для весіль, банкетів і шикарних прогулянок по Дніпру.

Вартість оренди досягала 11 тисяч гривень на годину при замовленні від трьох годин. Проте кілька років тому судно вирішили продати за борги. Його вартість за оцінкою склала близько 13 мільйонів гривень.

Довжина теплохода 51 метр, ширина - 10 метрів, осадка - 2,20 м. дедвейт - 480 тон. Потужність – 2 х 525 к.с. Пасажиромісткість – 20/150. На борту кілька кают, ресторан і кінозал. Екіпаж - шість осіб.


Прес-служба ДП “Одеський порт”